Tuesday, December 8, 2009

Kαρατζαφέρης

Μα καλά αυτός ο άνθρωπος δεν παύει να με εκπλήσει. Δεν προλαβαίνει να κλείσει το στόμα του και να ξεκουράσει τα ώτα μας από τις κοτσάνες που μόλις πέταξε και το ξανα ανοίγει με τα ίδια και χειρότερα αποτελέσματα.
Από το TVXS:


Ας δούμε πως είναι να σε κυνηγάν διαδηλωτές



Ας ξαναδούμε το στιγμιότυπο


Και αν ξαναδούμε το αρχικό βίντεο, η κάμερα γυρνάει και βλέπει το πλήθος που κυνηγούσετον τον Ζ να εξατμίζεται για να μην τους πάρουν πρέφα ότι αυτοί φταίγαν που χτύπησε την κοπέλα ο Ζτας.

Ο κ Καρατζαφέρης πρέπει να είναι αδελφοξάδελφος του άπιστου Θωμά αν όχι ο Θωμάς ο ίδιος που όμως προχωράει ένα βήμα παραπέρα και δεν πιστεύει ακόμα και όταν ψηλαφεί.
Δεν έχω καμία μα καμία αμφιβολία ότι όλοι οι ακόλουθοι, υποστηρικτές και συμπορευόμενοι μαζί του είναι του ίδιου στύλ:
-Μην ακουμπίσεις το μάτι της κουζίνας μόλις έβγαλα τα φασόλια θα καείς!
-Μα δεν θα καώ.
-Καλα.
(το ακουμπάει)
-Είδες που στο είπα;
-Μα τι εννοείς; Δεν καίγομαι. (δεν είχε πει στη μάνα του ότι είαι ο σούπερμαν για να μη στεναχωρηθεί που κάνει τον καμπόσο)

Το ίδιο και οι Εβραίοι. Δε φταίγαν οι Γερμανοί που τους σκότωναν, μα δεν βλέπαν ότι θα τους τελέψουν να φύγουν; Άρα οι Εβραίοι φταίνε που πεθάναν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης!!!!!!

Αν η γιαγιά μου είχε ρόδες θα ήμουν τραίνο. Και μπορεί να είμαι τραίνο και να μην το ξέρω, γιατί η γιαγιά δεν είναι πλέον εδώ να κάνω έλεγχο των τροχών οπότε επειδή δεν βλέπουμε τη γιαγιά μου που έχει αφήσει το μάταιο τούτο κόσμο είμαι τραίνο! ΝΑΙ ΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

μα νιώθω τόσο περήφανος που μούρχεται να δακρύσω από τη συγκίνηση.

Ο τύπος είναι ΘΕΟΣ θα μπορούσε να αποδείξει ότι τα προφυλακτικά αφήνουν τις γυναίκες εγγύους.

ξεφτιλίκια ναουμ

No comments: